• Šolska cesta 34, 2382 Mislinja

FEBRUAR 2022

21.02.2022

Virtualni pustni karneval

Turistično društvo Mislinja vabi, da se zaradi epidemioloških omejitev tudi to leto pridružite virtualnemu pustnemu karnevalu v Mislinji, ki bo potekal od 26.2.2022, do vključno 1.3.2022.
Virtualni pustni karneval bo potekal preko Facebook strani TD Mislinja in je namenjen občanom občine Mislinja.
Potekal bo tako, da boste pod ustrezno objavo (posamezna/skupinska maska) kot odgovor objavili vašo fotografijo letošnjih pustnih mask. Na fotografiji mora ena maska obvezno v rokah držati list z napisano letnico 2022.

Komisija TD Mislinja bo po skupni presoji izbrala in nagradila najbolj izvirne maske:
• za posamezne maske za odrasle,
• za posamezne maske otroke in
• skupinsko masko (najmanj 3 pustne šeme)

Nagrade bodo objavljene in nagrajenci obveščeni s strani TD Mislinja.
Vabljeni na sodelovanje v čim večjem številu.

MAREC 2022

02.03.2022

Vabilo na razstavo ročnih del Majde Rošar

Vabilo na razstavo ročno izdelanega cvetja članice TD Mislinja Majde Rošar

Vabimo vas na razstavo ročnega ustvarjanja cvetja izpod rok članice TD Mislinja, Majde Rošar, ki bo v knjižnici Mislinja, od 8.3.2022 do 11.3.2022.
Otvoritev razstave bo dne, 8.3.2022, ob 17:00 uri. Majda bo povedala uvodoma nekaj besed, zbor pa bo popestril dogajanje in nas popeljal v čarobni svet pisanega cvetja.
Pridružite se nam in morda tudi sami dobite kakšno zamisel ali željo po kreativnosti.

Prijazen pomladni pozdrav.

17.03.2022

Utrinki iz razstave rož Majde Rošar

Na dan žena, 8.3.2022, je v knjižnici Mislinja potekala razstava cvetja, ki ga je ročno izdelala naša članica TD Mislinja, gospa Majda Rošar. Po nastopu zbora je uvodoma povedala nekaj besed o začetkih ustvarjanja in sami izdelavi iz različnih materialov. Slike pričajo o njeni izjemni ustvarjalnosti in vztrajnosti. Kratek kulturni program je bil zaključen z moškim petjem, kar je bilo tudi darilo navzočim ženskam ob prazniku. Ob koncu razstave nas je Majda pogostila. Vsakdo si lahko le želi takšnega talenta in spretnosti. Nekatere ročico so bile tako resnične, da bi si najraje nabral šopek za vazo.
Razstava bo še nekaj časa na ogledu v knjižnici in je vredna vašega obiska.
Upajmo, da nas ob kakšni priložnosti še takole razveseli.

APRIL 2022

12.04.2022

Vabilo na sejem sadik 23.4.2022

TD Mislinja prireja sejem sadik, ki bo v soboto, 23.4.2022, s pričetkom ob 8:00 uri pred Lopan centrom v Mislinji. Na sejmu boste lahko poleg sadik cvetja in zelenjave dobili tudi druge dobrote. Sodelovali bodo torej vrtnarji, ponudniki hrane in pijače, suhe robe ter društva s svojimi predstavitvami.
Po dolgem premoru se veselimo vaše družbe. Člani TD Mislinja vam bomo ponudili majhno okrepčilo, vas nasmejali, predstavili temo letošnjega leta za prireditev »Pozdrav jeseni« in povedali kam gremo v maju na izlet.

Vabljeni v čim večjem številu.

12.04.2022

Tema prireditve Pozdrav jeseni 2022

Tema letošnjega leta in prireditve »Pozdrav jeseni« bodo oreščki. Najbolj poznamo te, ki izhajajo oziroma rastejo v našem okolju, kot so lešniki in orehi. K oreščkom pa spadajo tudi mandlji, pistacije, arašidi, brazilski in indijski oreščki, arašidi, makadamija, ki pa ne rastejo na tem področju.
Glede na to, da ima skoraj vsaka kmetija v občini pri hiši kakšno drevo oreha, smo se odločili, da bo letošnja rdeča nit ravno ta sadež. Ob gozdnih poteh, ki jih je v naši občini na pretek, pa rastejo tudi lešniki, ki so pridruženi tej letošnji rdeči niti. Sicer nam najbolj teknejo skupaj s čokolado, so pa tudi nadomestilo orehov pri pripravi jedi.
Tako bomo imeli letos kar veliko raznovrstnih možnosti priprave jedi na prireditvi »Pozdrav jeseni«.
Oreščki so pomemben del prehranjevalne verige. Vsebujejo številne antioksidante, imajo visoko vsebnost nenasičenih maščobnih kislin in dobro vplivajo na naš metabolizem, pomagajo k znižanju holesterola ter znižujejo vnetne parametre v telesu. Kar veliko jedi lahko pripravimo iz oreščkov. Najbolj prepoznavna je slovenska kulinarična specialiteta, potica. Pripravimo jo običajno iz orehov. V našem okolju delamo tudi pijačo na bazi orehov, to je orehov liker ali orehovec, kjer uporabimo še zelene sadeže. Blagodejno vpliva pri težavah z želodcem. Pogosto so uporabljeni tudi pri raznih zeliščnih pripravkih, oblogah in širše za zdravstvene namene.

Vse svoje zamisli jedi, pijač in pripravkov iz oreškov bomo lahko sodelujoča društva prikazali na zaključni prireditvi letos septembra. Naj vas letošnja tema vzpodbudi k sodelovanju na prireditvi in upamo, da se srečamo v čim večjem številu.

27.04.2022

Skupščina članov TD Mislinja

Mislinja, dne:17.3.2022

Skupščina članov TD Mislinja: Sklep

Seja je potekala v času od srede, 9.3. 2022, do petka, 11.3.2022 (razprava in glasovanje istočasno)

Na povezavi je dostopen sprejet S K L E P

MAJ 2022

17.05.2022

Sejem sadik 2022

TD Mislinja smo organizirali sejem sadik, ki je bil v soboto, 23.4.2022, s pričetkom ob 8:00 uri pred Lopan centrom v Mislinji. Na sejmu ste lahko poleg sadik cvetja in zelenjave dobili tudi druge dobrote. Sodelovali so torej vrtnarji, ponudniki hrane in pijače, suhe robe ter društva s svojimi predstavitvami.
Sejem je trajal do 12:00 ure. Sprva je bilo vreme malo oblačno, nato pa se je pokazalo sonce in privabilo obiskovalce k obisku. Pripeli smo nekaj fotografij.

18.05.2022

Druženje članov TD in ogled znamenitosti v zaselku Završe

V petek, 13.5.2022 ob 15:00 uri, smo se člani TD Mislinja dobili v Završah pri cerkvi sv. Vida. Gospod Jernej Mrak in gospa Saša Gjura sta nam predstavila zgodovino zaselka Završe in povedala nekaj informacij o sami cerkvi sv. Vida in Ruprehta ter o prenovljenem obzidju, kjer so tudi ostanki rimskega obdobja. Mnogi smo dobili kar nekaj novih informacij. Po  uvodu smo šli do cerkve sv. Ruprehta in imeli kratek kulturni program pod Mehovo lipo. Obenem smo obelodanili lipo kot simbol slovenskega dneva turizma v maju. Predstavili smo jo tudi na TZ Slovenije in poslali tudi kratek opis te lipe. Objavljeno bo v Lipovem listu v junijski številki. Na ta način bomo naredili promocijo našega kraja.

Po teh uradnih delih pa smo nadaljevali druženje, ki ga nismo imeli za občni zbor. S preživetim popoldnevom smo bili vsi zadovoljni. V galeriji pa lahko vidite slike, ki smo jih dokumentirali. Glavni fotograf sta bila Bojan Šinko in Jerica Založnik.

Srečanje članov TD v Završah 2022

JUNIJ 2022

23.06.2022

Izlet društva Trakoščani-Krapina-Kumrovec maj 2022

V soboto, 28.5.2022, smo se člani turističnega društva Mislinja odpravili na izlet. Tokrat smo se odpravili na Hrvaško. Obiskali smo Trakoščane, kjer smo si ogledali grad in spoznali grajsko zgodovino. Pot smo potem nadaljevali do Krapine z ogledom muzeja Krapinskega pračloveka. Ko smo tako stopali po obdobjih samega nastanka zemlje po obdobjih, smo si na koncu ogleda lahko pogledali tudi jamo, kjer so našli ostanke pračloveka. Po malici in kratkem glasbenem programu, ki sta ga pripravila naša dva muzikanta Jan in Luka, smo pot nadaljevali proti Kumrovcu, kjer smo se predali nostalgiji Jugoslavije in si ogledali tudi rojstno hišo ter vas tovariša Tita. Nekaj kilometrov stran pa smo izlet zaključili z dobrim kosilom. Ves čas nas je spremljala dobra volja ter glasba. Na spletni strani pa objavljamo tudi nekaj slik, s katerimi želimo povedati, da se nam prihodnje leto pridružite tudi ostali.

29.06.2022

Veselo v poletje 18.6.2022

TD Mislinja smo se tudi letos udeležili prireditve v Velenju "Veselo v poletje", ki se je odvijala 18.6.2022 v centru mesta. Nekaj naših članov je vabilo obiskovalce na našo stojnico, kjer se nam je pridružila tudi Franja, ki je stojnico obogatila z našo lokalno ponudbo domačih mlečnih izdelkov. Obiskovalci so lahko okušali kulinariko naše Mislinje in obenem dobivali informacije kje in kaj se pri nas lahko počne. Prireditev je bila dobro obiskana, tudi s strani župana MO Velenje gospoda Petra Dermola. Z Velenjem bomo kmalu tudi kolesarsko povezani, kar bo popestrilo še našo rekreativno turistično ponudbo. Izmenjali pa smo tudi kar nekaj izkušenj z društvi, ki delujemo v TZ Saška. Na spodnji povezavi lahko vidite nekaj slik, ki nam jih je predsednik Saške gospod Fran Špegel posredoval po mailu. Med samo prireditvijo je TZ Saška organizirala predavanje na temo digitalizacije v turizmu, ki sta se ga udeležili naši članici Jerica in Majda. izvedeli sta veliko stvari, ki nas čakajo pri turističnih dejavnostih in kam bomo v društvih morali usmerjati pozornost.

JULIJ 2022

12.07.2022

Vabilo na prireditev "Tako smo delali nekoč"

Vabilo na prireditev »Tako smo delali nekoč«

V soboto, 23.7.2022, ob 15:00 uri vas TD Mislinja vabimo že drugo leto na našo prireditev »Tako smo delali nekoč«. Dogajalo se bo ob Lukovem slapu in ob gozdarski koči na Komisiji. Pot je označena in je primerna za vsakogar.
Pripravili smo kratek kulturni program s prikazom starega običaja pranja perila ter nabiranja »mravljih jajčec«, kar je skozi leta že pozabljeno opravilo. Prav tako boste lahko videli novo označen slap z informacijami, kar je rezultat dela projekta krožne poti izvirov treh rek Mislinje, Pake in Hudinje, pod vodenjem TD Mislinja.
Ob koncu kulturnega programa pa se bomo vsi ustavili ob gozdarski koči, kjer vas bomo okrepili z »Mislinjskim piskrom« in poskrbeli za zabavno popoldne. Tudi letos pozivamo na »zeleno obnašanje« in vas naprošamo, da s seboj prinesete svoj krožnik, pribor, kozarec, da se izognemo odvečni odpadni embalaži.

Vljudno vabljeni.

19.07.2022

Vabilo na otvoritev poti k izvirom rek Mislinje, Pake in Hudinje

26.07.2022

Vabilo na prireditev Košnja na star način na Rogli

Vabilo na prireditev »Košnja na star način«

Vabimo vas, da se nam v nedeljo, 31.7.2022, ob 8:00 uri pridružite na prireditvi »Košnja na star način« na Rogli.
Program prireditve je sledeč:
8:00 - prihod koscev in grabljic ter pričetek košnje
9:00 - otvoritev poti k izvirom rek Hudinje, Pake in Mislinje pri panoju in organiziran pohod po tej poti
10:00 – »fruštik«
11:00 – pozdravni govor županov občine Mislinja in Zreč ter kulturni program s kmečkimi igrami in možnost preizkušanja košenja s koso
12:30 – spravilo sena
14:00 – »likof«

Med samo prireditvijo si boste lahko pogledali tudi film o življenju na Pohorskih planjah v organizaciji društva Narava Pohorja. Ob koncu programa pa se bo druženje nadaljevalo, zato vas vabimo, da se nam pridružite, da se skupaj vrnemo desetletja nazaj, ko so košnjo in spravilo sena opravljali ročno. Tako kot včasih pa bomo skupaj preživeli prijeten popoldan in upamo, da pridete v čim večjem številu.

Prijazen pozdrav,
TD Mislinja

Prireditev je organizirana v sodelovanju TD Mislinja, občine Mislinja, občine Zreče, Uniturja d.o.o., in KUD-a Vladko Mohorič.

27.07.2022

Slike s prireditve

Pozdravljeni

V naši galeriji si poglejte kako smo se imeli na prireditvi tako smo delali nekoč. Prireditev je bila na Komisiji ob Lukovem slapu, pogostitev in igre pa so se dogajale ob gozdarski koči.

Zahvaljujemo se vsem nastopajočim in tistim, ki ste si vzeli čas in prišli pogledati kaj smo za vas pripravili.

TD Mislinja

Ime galerije Tako smo delali nekoč

AVGUST 2022

15.08.2022

Košnja na star način in otvoritev poti okrog izvirov rek Mislinje, Pake in Hudinje

Zadnji teden v mesecu juliju je potekala na Rogli prireditev košnja na star način ter otvoritev poti okrog izvirov treh rek Mislinje, Pake in Gudinje, ki je bil projekt TD MIslinja s partnerji.

V prilogi lahko pogledate nekaj slik s te prireditve .

SEPTEMBER 2022

17.09.2022

Vabilo na prireditev Pozdrav jeseni

Turistično društvo Mislinja vas vabimo na prireditev "Pozdrav jeseni", ki bo v nedeljo, 25.9.2022, na kmetiji Foltan, s pričetkom ob 13:00 uri. Ob 8:00 uri zjutraj se na kmetiji pričnejo zbirati pridelki, aranžmaji za razstavo. Vabljeni vsi posamezniki in kmetije, da prinesete svoje pridelke. Sodelujoča društva boste lahko na svojih stojnicah pripravljali jedi na temo letošnjega leta, ki so oreščki. Poskrbeli bomo za kulturni program, igre, animacijo za otroke z možnostjo jahanja. Ocenili bomo tudi vaše aranžmaje in podelili priznanja.

Vabljeni, da se nam pridružite, da skupaj preživimo lep jesenski dan ob glasbi. Člani TD MIslinja pa bomo poskrbeli tudi za okrepčilo.

Prijazen turistični pozdrav.

DECEMBER 2022

12.12.2022

Božično novoletni sejem december 2022

TD Mislinja prirejamo božično novoletni sejem, ki bo v soboto, 17.12.2022, s pričetkom ob 8:00 uri pred Lopan centrom v Mislinji. Trajal bo do 12:00 ure. Na stojnicah bodo na voljo domači izdelki in dobrote, ki jih boste lahko kupili, TD pa bomo pričarali malo predprazničnega vzdušja in vam pripravili kakšno presenečenje.
Vabljeni v čim večjem številu, da se skupaj poveselimo in si izrečemo novoletne želje.

Božično novoletni sejem bo tokrat združen z »mislinjsko tržnico«, sejmom, ki ga vsako zadnjo soboto v mesecu organizira občina Mislinja, zato tržnice zadnje sobote v mesecu ne bo. En razlog več, da nas obiščete in vas vljudno vabimo.